تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام
سرخط خبرها

جادوگر آرژانتینی که با پستانک فوتبال بازی می‌کند کیست؟

  • کد خبر: ۹۲۱۱۴
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
جادوگر آرژانتینی که با پستانک فوتبال بازی می‌کند کیست؟
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده که نشان می‌دهد؛ یک کودک آرژانتینی به طرز شگفت انگیزی با پستانک فوتبال بازی می‌کند.

محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ احتمالا وقتی شما هم حرکات عجیب و غریب «لیونل مسی» ستاره آرژانتینی فوتبال جهان را در مستطیل سبز می‌بینید، دلتان می‌خواهد روی سکو‌های ورزشگاه بودید و از نزدیک شاهد جادوی لئو با توپ فوتبال باشید. مسی آرژانتینی است، کشوری در آمریکای جنوبی که افزون بر مارادونا و مسی، ستاره‌های فوتبال زیادی به جهان تقدیم کرده است.

اینجا ببینید:

حالا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد؛ یک کودک آرژانتینی به طرز شگفت انگیزی با پستانک فوتبال بازی می‌کند. این کودک شش ساله «اولیسس کاسرس مارتینز» نام دارد و برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند، حرکات عجیب و غریب او با توپ فوتبال درحالی که پستانک به دهان دارد، نوید ظهور یک فوتبالیست درجه یک دیگر از آرژانتین را در سال‌های آینده به ما می‌دهد. «آریل» پدر اولیسس می‌گوید: «پستانک برای او ضروری است. بدون پستانک او آرام نیست و نمی‌خوابد.» تب فوتبال تنها مربوط به آرژانتین نیست.

این روز‌ها دوره‌های استعدادیابی فوتبال در کشور‌های مختلف جهان طرف داران زیادی دارد و بسیاری از تیم‌های مطرح دنیا تیم‌هایی در رده‌های سنی مختلف دارند و بازیکنان خود را پرورش می‌دهند. در ایران هم چند وقتی است که شبکه سوم سیما برنامه «ستاره ساز» را با حضور چهره‌های مطرح فوتبال کشور مثل «خداداد عزیزی» تولید و پخش می‌کند. «آرات حسینی» متولد ۱۳۹۲ که باز هم برخی می‌گویند یکی از امید‌های فوتبال ایران در سال‌های آینده است، شاید یکی دیگر از همین کودکان است. ویدئوی حرکات عجیب و غریب او با توپ فوتبال بار‌ها در فضای مجازی دست به دست شده و نام او را برسر زبان‌ها انداخته است.

چند روز قبل که سالگرد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر استرالیا بود و گل خداداد عزیزی در آن بازی مجوز ورود ایران را به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه صادر کرد، ویدئویی از سخنان غزال تیزپای آسیا در فضای مجازی دست به دست می‌شد که خداداد در آن ویدئو می‌گفت؛ اولین بار در شانزده سالگی وقتی برای حضور در تمرین تیم فوتبال ابومسلم خراسان دعوت شده، زمین چمن دیده، آن روز او به زمین چمن تختی رفته بود و آن قدر خوب ظاهر شد که مسئولان باشگاه با او قرارداد امضا کردند و خداداد ماهانه ۲۵۰۰ تومان دستمزد می‌گرفت.

خداداد که بدون شک یکی از مهم‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در طول تاریخ است، فوتبال را از زمین‌های خاکی مشهد آغاز کرد و آن قدر توانمند بوده که به تیم ملی دعوت شود، در تیم کلن آلمان لژیونر شود و یکی از مهم‌ترین خاطرات ورزشی ایرانیان را خلق کند. حالا باید منتظر ماند و دید که فوتبال این جادوی عجیب در سال‌های پیش رو که اولیسس و آرات به مستطیل سبز می‌آیند چه غافل گیری برای ما یا نسل‌های آینده دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->